czwartek, 16 sierpnia 2012

coś dla słodyczolubnej i nie tylko



Nowa torebunia  :)
wena mnie poniosła, gdyż skończyły mi się materiały w wyraźnie duże kwiaty, pasujące do czekoladowego tła. Musiałam wykombinować coś innego :)
na szczęście kochana właścicielka zaufała mojej kreatywności i wyszła z tego całkiem zabawna torebka :)
materiał bazowy to sztruks, podszewka z niebieskiej bawełny, aplikacje bawełniane. W środku trójdzielna kieszeń oraz patent właścicielki jednej z moich torebek– gumka na bidon/termos/butelkę. Mam nadzieję że będzie dobrze służyć :)

nieskromnie przyznam że jestem całkiem zadowolona z efektu :D
pozdrawiam Ewcię! :D
 
 

  




   Chciałam wam jeszcze pokazać coś, co uszyłam niecałe 2 lata temu. Zajęła mi jeden wieczór, spieszyłam się bo chciałam ją ze sobą wziąć na wycieczkę do Krakowa :)
pokazuję bo mam dwie chętne na taki obrazek na torebce, może jeszcze ktoś ma ochotę? Pogoda za oknem przypomina o tematycznym święcie, które jednak, mam nadzieję, nadejdzie później, niż wcześniej ;)

(pająka wykańczałam już na wycieczce, gdzie długie godziny spędziłam na kanapie w jednym z dredziarskich salonów, czekając na metamorfozę głowy koleżanki :D )

wierzchni materiał to jakaś obiciówka, całkiem fajnie się z niej szyło. Dość gruba i miękka. w środku bawełniana podszewka i trójdzielna kieszeń. pasek długi nieregulowany.

6 komentarzy:

  1. hahahaha, PAJĄK WYMIATA!

    :*
    Jesteś boska :))) kocham moje babeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasteczkowa torebka do schrupania, baaaaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki Dominiko :)
    Twoje też są cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. rzufiku wszystko kwestia gustu, ja uwielbiam oryginalne pomysły a ciasteczka są wyjątkowo smakowite, już wcześniej nawet znalazłam materiał na podszewkę do skórzanej z takim ciasteczkiem, ale wtedy nie będzie już taka oryginalna :P

    http://allegro.pl/tkanina-michael-miller-sweets-patchwork-1fq-i2550924276.html

    Pomijając fakt, że materiał jest naprawdę drogi...

    OdpowiedzUsuń
  5. no coś Ty :) szyj szyj :D
    w ogóle to musimy zrobic na forum wymiankownię mateirałów hm bo mam kilka kawałków których raczej nie wykorzysta, lidka też coś kiedys pisała trzeba pomyślec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej, zwłaszcza na skóry (mam moc nawet mogę Ci przywieźć po drodze jak będę jechała do teściów), zresztą nie tylko, jakbyś potrzebowała kapci dla swojej ferajny to pisz, ja jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń