niedziela, 13 maja 2012

zaczynamy!


w końcu udało mi się zasiąść do picasy i zebrać efekty moich nadgodzin w jednym miejscu :)
ten blog ma charakter roboczy i boję się że stanie się nieregularnikiem, jak to zwykle ze mną blogującą bywa :)
na początek - chciałabym zebrać w jednym poście zdjęcia wykonanych do tej pory torebek. brakuje kilku, ale mam nadzieję uzupełnić album wkrótce :)
wszystkie na zdjęciach są uszyte ze sztruksu jako bazowego materiału z aplikacjami z bawełny. podszewki są bawełniane, paski różnie - w zależności od preferencji zamawiającej czy mojej inwencji = albo sztruksowe albo z taśmy nośnej.
chciałabym zamieszczać tutaj zdjecia dostępnych materiałów i podglądy tego co akurat się produkuje.
miło mi będzie poczytać wasze opinie na temat tego co juz udało mi się uszyć, jestem otwarta na konstruktywną krytykę chociaż i tak w toku tworzenia zwykle wysyłam zamawiającej zdjęcie tego co planuję zrobić - do zatwierdzenia :) więc to nie zawsze są do końca moje projekty.

jeśli podobają Ci się moje torebki i chcesz mieć swoją - napisz jak ma wyglądać, chętnie uszyję jakąś, w miarę możliwości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz