wtorek, 5 czerwca 2012

w międzyczasie...

Hej! Już długo się nie odzywałam, głównie z braku czasu :)
kolejka się trochę przetrzebiła, więc powoli mogę zbierać jakieś nowe zamówienia – jeśli jesteście chętni, piszcie w komentarzach !
w międzyczasie udało mi się uszyć dwie, bardzo podobne do Natalkowej, torebki. I przy okazji zrobiłam też małe zamówienie na etsy ;)
udało mi się dostać jeszcze kawałek Verony!
:)) (przekopałam całą sieć i mnóstwo sklepów z całego świata i nie było nigdzie już tego wzoru, ale udało się! Kto pyta nie błądzi ;) )
fotek…nie zrobiłam. Dlatego uderzam z prośbą do właścicielek moich torebek – nadsyłajcie zdjęcia! Bardzo jestem ciekawa jak na was wyglądają :D
mam nadzieję że jesteście zadowolone
:D

aktualnie w przygotowaniu mam dwa projekty, postaram się pokazać zapowiedzi
J

uaktualniona kolejka wygląda tak:
1. Krysia ;)
2.Karolina (szyje się)
3. Magda
4 jedna-taka-blogini?
5 jeszcze jedna-taka-blogini ;)

ze 2 osoby spokojnie mogę jeszcze wpisac, zapraszam :)

3 komentarze:

  1. To ja poproszę , jakąs ładną listonoszkę , aliczee:)

    OdpowiedzUsuń
  2. napisz do mnie maila z preferencjami wymiarowymi i kolorystycznymi :)
    uaktualniłam profil i dodałam adres :)
    rzuf.

    OdpowiedzUsuń
  3. To skoro można się w kolejkę wciskać to ja się zapytuję, czy poszewkę na poduszkę (jaśka) byś mi uszyła??? :D Ja bym Ci podesłała jakąś inspirację co? Może być na gotowej jednokolorowej poszewce bo mi o aplikację chodzi najbardziej, możesz też sama wszystko od podstaw jak Ci się chce. Odpowiedź i cenę poproszę smsem, mejlem, fejsbukiem- łotewer.
    Kuna

    OdpowiedzUsuń